Nurul Anis Izzati ♥
Kau pergi............
Saturday, March 9, 2013 | 2:16 AM | 0 comments
Hai, Assalamualaikum :)

Hai hai haii, apa khabar kawan kawanku semua, lama rasanya aku dah tak aktif dekat blog ni. Eh tetiba hati ni macam nak je post sesuatu dekat blog yang dah ditinggal lama ni. Okay sebelum mula kan cerita mesti boring bila buka blog aku je asyik post yang sama tak berubah ubah. Rasa macam "Ehey kau ni dah boleh deactive blog ni" Haha acah acah je kan aku ni. Lol okay bila ada masa nanti aku try juga untuk post something dekat blog ni even sikit pun. In shaa Allah.

So sekarang, mood tengah tersangatlah down sekarang ni. Sedih, pilu kecewa semua ada. Sometimes sampai dah tak tahu nak mengadu dekat siapa dah. Bila mengadu dekat kawan confirm akan sedih dan nak menangis. Bila menangis akan di labelkan sebagai cengeng. Hmmmm cedihnya aku ahaks!

Okayyy sekarang ni sedih sebab Nazrul nak pindah, pindah jauh dari KL. Dia nak tinggalkan aku jauhh dari KL, dia nak duduk kelantan buat selama lamanya kot. Padahal semalam baru je aku jumpa dia k. Tuh pun tersangatlah sekejap. Macam tak expect dia nak pindah minggu depan. Like seriously terus tergamam aku bila dia cakap Khamis minggu depan dia akan pindah. Okay repeat MINGGU DEPAN. Ya Allah aku rasa macam cepatnya dia nak pergi. hmm

Selalu kalau aku balik KL je, malam tuh juga aku akan jumpa dia. Kalau tak jumpa pun mungkin dia balik kampung. Sebak weh bila ingatkan balik apa yang dia cakap dekat aku. Nanti tak tahu lah siapa nak layan kerenah aku bila aku nak keluar pergi mana mana. Selalu Nazrul je yang suka bawa aku jalan jalan, teman aku kesana sini. Takpun setiap sabtu ahad kita orang akan pergi Jusco jalan jalan and tengok budak budak mandi air pancut. Nanti siapa nak teman aku? SIAPAAAAAAAA? *Maaf emotional terlebih*

Ramai kawan aku cakap mungkin ada hikmah semua tuh, K aku redha lah apa yang berlaku even aku terkejut semua ni berlaku dekat diri aku. Berdoa dan bertawakal.


Sayang! Dah pindah sana pandai pandai jaga diri tau. Saya dekat sini selalu setia sayang dekat awak. Awak dekat sana jaga mata jaga hati jangan sesekali suka dekat perempuan lain tau. Awak dah janji macam macam dekat sana. Awak kena belajar rajin rajin, jangan sesekali lupa solat. Nanti kalau umur panjang kita jumpa bila bila tau sayang.

Much love: Your girlfriend :*



Older Post | Newer Post
Assalamualaikum..

My heartbeat Nazrul Shahmin ♥
Salam ukhuwwah fillah :) Thank you for visiting my blog. Hope you enjoying!

Navigation

Entry Owner Link


Princess & Prince
Norsyuhada (My Cousin)
Candy Jar!
Zainur Khairiyah
Nur Dariena
Laila Husna
Kak Nany yang Menawan :)
Abg Apiz yang Gagah Perkasa :D
Zariat (Yat Yit Yot)



Credit

Skin By: MissPonti
Picture: Favim & Heart
Welcome to Nurul Anis Izzati Official Blogspot ! Follow Me? | Dashboard