Nurul Anis Izzati ♥
Tuesday, April 10, 2012 | 12:19 AM | 0 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera :)

Hai readers and followers yang sebelum-2 ni ada baca saya punya blog yang tak seberapa ni. Ada juga yang duk tanya 'Anis kenapa dah lama tak update blog' and I was like malunyaaa ada orang yang tanya macam tuhhh hihi *lahai gedik* kayy almost 5 month juga lah saya tak sentuh langsung blog ni tapi takda lah sampai berhabuk kannn. Still bersih dan elok lagi heee :) satu apa pun tak berubah kat blog nii and saya pun lupa acane nak edit blog, dah start jadi kuno balik ah ni :D

Haaa sekarang nak cerita pasal sekolah, mungkin saya macam lambat je nak cerita yang saya rindu zaman persekolahan tuh. Tapi tak kisahlah asalkan saya still juga boleh update seperti biasa walaupun macam dah ketinggalan :D *sambil betul-2 kan rambut* let's beginn hihi. Kayy semenjak dah tak jadi budak sekolah ni kan saya asyik terperap dekat rumah jelah. Nak kerja tak dibenarkan, so duduk rumah tolong mak dekat kedai jelahh nasiblah dapat gaji wooi kalau tak kepokaian jelah setiap masa.

So sekarang ni bila tengok balik gambar gambar masa dekat sekolah and video yang kitaorang buat dekat sekolah buat saya rasa alahaii rindunyaaaaaaaaaaaaaaa dekat kawan kawan kelas cikgu and aktiviti yang kitaorang buat kat sekolah dulu. Time sekolah dulu memang asyikduk fikir cepatlah habis sekolah, tapi bila dah habis sekolah mula lah menggedik rindu nak sekolah *itukah manusia*

*mukatakcukuptidur.jpg*

Macam ni lah dulu dekat sekolah, kalau dekat kerja asyik nak letak kepala kat meja je, lagi lagi bila cikgu tak masuk kelas. Rasa macam bestnyaaa haa dulu tapi tak reti nak sedar sedar dulu yang spm nak dekat. dah taknak cerita pasal spm lagi sebab saya pun bukannya "SPM VICTIM" lagikan so lupakan jee heheh *gelak sopan*

 Saya rindu sesangat dekat kawan yang dekat sekolah, sekarang jarang lepak yelah masingmasing duk busy sekarang. Yang sorang dah pindah cheras yang sorang lagi duk busy kerja dan aku duk busy tolong mak acano nak lepak macam dulu. 

 Dua budak lelaki yang suka duk menyakat orang. Kalau tak kacau orang saya rasa hidup dorang nitak aman haha. Alip and Haziqqqqq :D



Our happy moment together :) Seriusly I miss you guys. Bila lah kita dapat lepak sesama macam masa dekat sekolah dulu. Sekarang nak berkumpul ramai ramai pun susah sangat, last time exam tuh jelah yang kita boleh berkumpul ramai ramai kann. Hope our friendship everlasting, Me love youuuu :* xoxo


Older Post | Newer Post
Assalamualaikum..

My heartbeat Nazrul Shahmin ♥
Salam ukhuwwah fillah :) Thank you for visiting my blog. Hope you enjoying!

Navigation

Entry Owner Link


Princess & Prince
Norsyuhada (My Cousin)
Candy Jar!
Zainur Khairiyah
Nur Dariena
Laila Husna
Kak Nany yang Menawan :)
Abg Apiz yang Gagah Perkasa :D
Zariat (Yat Yit Yot)



Credit

Skin By: MissPonti
Picture: Favim & Heart
Welcome to Nurul Anis Izzati Official Blogspot ! Follow Me? | Dashboard