Nurul Anis Izzati ♥
Twilight Saga Breaking Dawn ♥
Friday, November 25, 2011 | 8:32 AM | 0 comments
Assalamualaikum and Hai my fellow friends :)

So, how are you today my friends? Saya harap awak semua dalam keadaan sihat sejahtera :) Saya sekarang dalam keadaan yang agak sihat, takda dah sakit-2 ni . Saya tetiba excited ni, arghhhhh ni semua disebabkan cerita Twilight Saga Breaking Dawn lerr ni . Saya nak sgt tengok cerita ni, tolong tolong siapa nak pergi tengok dengan saya? Nak ada orang teman tengok nnti boleh #dengannadayanggedik . Pheww-2 silakan menyampah dgn perangai yang tidak sengaja dibuatkan ni hewhew . 

Okayy dah boleh stop merapu sebenarnya ni . Serius woo saya nak sangat tgok movie ni . "Hai exam, ce cepat habis boleh tak? Selagi tak habis exam saya tak boleh nak keluar pergi tengok wayang" Kalau keluar juga nnti mula lah saya kena marah itu ini, tak sukaaa betul -.- Haih cousin saya best lah habis awal exam dari saya dan saya rasa semua orang yang saya kenal habis exam dulu dari saya . Tak aci ni tak aci, nak juga habis awal macam korangggg . Kay aku merungut sorang-2 sambil hentak kaki haha geik lagi, maaf maaf 


Wuwuwu tengok gambar ni pun dah buat saya excited, belum tengok movie dia lagi . Memang di tunggu-2 cerita ini ditayangkannn . Cepat-2 habisss exam, nak sesangat tengok movie ni . Nnti before last paper, saya cuti  Ntah rasa-2 dapat keluar ke tak nnti ehh #berdoa je yang boleh hehe . Dulu saya tengok Twilight Saga New Moon dengan "A" saya baru lah romantik tengok cerita mcm tuh dgn dia hewhewhew . Dah dah jgn diungkit cerita lama, nnti kawan saya marah asyik nama "A" je saya sebut . So, better saya stop sekarang haha . Sekarang memang saya harap sangat dpt tengok movie ni, tak kira lah lambat ke cepat asalkan saya mesti juga tengok dekat wayang . Tak kira juga yee!

Nak tengok Cullen, nak tengok Bella, Nak tengok Jacob.
Kay nanti tidur nak mimpi dorang hehe :* 

Kbai :)

Older Post | Newer Post
Assalamualaikum..

My heartbeat Nazrul Shahmin ♥
Salam ukhuwwah fillah :) Thank you for visiting my blog. Hope you enjoying!

Navigation

Entry Owner Link


Princess & Prince
Norsyuhada (My Cousin)
Candy Jar!
Zainur Khairiyah
Nur Dariena
Laila Husna
Kak Nany yang Menawan :)
Abg Apiz yang Gagah Perkasa :D
Zariat (Yat Yit Yot)



Credit

Skin By: MissPonti
Picture: Favim & Heart
Welcome to Nurul Anis Izzati Official Blogspot ! Follow Me? | Dashboard