Nurul Anis Izzati ♥
Tahniah Harimau Muda! Aummmmm :)
Monday, November 21, 2011 | 9:10 AM | 0 comments
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera readers :)

Seperti yang anda semua tahulah kan sekarang ni minggu BOLA! Sukan SEA yang sedang berlangsung dekat Indonesia tuhh, ntah apa stadium yang dorang pakai pun saya tak berapa nak tahu . Yang saya tahu no no kat belakang haha . Annoyingnyaaa saya -.- So memang semangat betullah bila dapat tahu yang Malaysia dpat masuk ke peringkat Final, berdebar-2 hati den ni . Amboi saya pula yang over tau kalau bab-2 Malaysia yang lawan ni :* Mana taknyaa Tanah Tumpahnya Darahkuu cehceh .

"First of all, Tahniah kepada pasukan Malaysia kita kerana telah berusaha sebaik mungkin untuk mengharumkan nama Malaysia . You are the best football team ever! and I proud to be a Malaysian girl :) Ini lah pingat yang berharga untuk semua rakyat Malaysia . Goodjob Harimau Muda! You guys make we all proud of youu . Aummmmm! <3 Emas memang untuk kita Malaysiaaaaaaa"

"To Indonesian: Tahniah juga sebab dapat masuk ke Final dan dapat tempat keduaa . Playerr Indonesia pun dah main sebaik yang mungkin tapi bukan rezeki untuk memenangi pingat Emas untuk kali ini . Dah dah jangan nak anti sangat dgn Malaysia sampai nak bakar lagi Bendera rakyat Malaysia semua . Menang kalah semua ada permainan . Mungkin lainhari turn player Indonesia pula yang menang tp dgn negara lain ahh, dengan Malaysia mmg taklah boleh menang :P Okayy btw Congratsssss Indonesia :)"

Tadi tengok bola pun mengalahkan budak lelaki yang tengok . Mana taknyaa menjerit sampai nak terkeluar anak tekak ni woiiii . Kemain semangat ennn, Malaysia punya pasal hilang suara pun rela apa elehh . Harini saya tgok bola dengan mak je . Abah keluar pergi tengok dekat kedai, lagi kecoh lahh ayah saya kalau tengok dekat kedai tuh dengan geng-2 dia lagi kan haha . Lagi pun kan jiran depan rumah dengan sebelah rumah pun sorak bukan kemain lagi, macam tengok dekat mamak je haha .

Tp mmg wa tabik spring lah dekat pemain Malaysia, dapat bertahan lama dekat padang tuh . Walaupun banyak kena tackle kena tolak still gagahkan lagi diri tuh nak main :) Saya sayang awak semua Harimau Mudaaaa <3 :*

Hai Harimau Muda We Loves You!

image

Muslim Ahmad saya minat dialahh . Hebatnyaaa saya tengok dia tadi, cair lah wee bila tengok dia tadi . Tp kesian bila dia sakit refree jepun tuh tak bagi pun kat kuning yang buat Muslim sakit phewww . Takpa Muslim tetap kuatkan . GO GO MUSLIM GO! :*

I'm Proud To Be Malaysians :)


Older Post | Newer Post
Assalamualaikum..

My heartbeat Nazrul Shahmin ♥
Salam ukhuwwah fillah :) Thank you for visiting my blog. Hope you enjoying!

Navigation

Entry Owner Link


Princess & Prince
Norsyuhada (My Cousin)
Candy Jar!
Zainur Khairiyah
Nur Dariena
Laila Husna
Kak Nany yang Menawan :)
Abg Apiz yang Gagah Perkasa :D
Zariat (Yat Yit Yot)



Credit

Skin By: MissPonti
Picture: Favim & Heart
Welcome to Nurul Anis Izzati Official Blogspot ! Follow Me? | Dashboard