Nurul Anis Izzati ♥
Taggie tag lagi :)
Saturday, November 19, 2011 | 12:10 PM | 0 comments
Hai Assalamualaikum semua, apa khabar? Okayy saya dah lama tak update blog . Mungkin busy sebab SPM, saya just sempat online FB je . Mmg yang lain saya tak sempat nak online semua . So, mesti awak semua boring bila buka blog saya . Cerita yang sama je, tak ditukar-2 langsung ntah dah berapa minggu pun tak tahu lahh blog kesayangan saya ni tak di usik oleh saya :)

Sekarang jam menunjukkan sudah pukul 2.30 pagi, tp mata ni still tak boleh lagi nak pejam . Mmg time-2 mcm ni tak mengantuk lagi and saya susah nak tidur awal . Kenapa kenapa? saya sendiri pun tak tahu hee . Ada masa terluang ni, saya pun pergilah check shoutbox green saya tuh ada tag . Agak byklah juga tag yang diorg bagi saya tak buat lagi, saya ingat nak buat hari tuh tapi tak sempat ada je benda lain yang saya nak buat . Saya dpt tag dari Cik Donat comel nama blog dia cehceh dan dari Kak Alwani :)

Mcm biasa first mesti ada rules dia

The Rules!

1. You must post these rules.

2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3.Answer the questions that the tagger has set for you in their post and create 11 new questions to the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to thier page and tell them you have tagged HIM / HER.
6. No tag back.
7. No stuff in the tagging section about "YOU ARE TAGGED IF YOU READ THIS" you legitimately ( a.k.a REALLY , TRUST , WITH ALL HONESTY ) have tagged 11 people.

11 Things About Me!

Saya Tinggi
Saya gebu :)
Jenis yang tak suka bila kena marah . Dem Hell yeah :D
Saya bakal habis sekolah dalam beberapa minggu je lagi
Benci orang Hipokrit
Saya sayang family saya <3
Ayam masak merahhhh yummy, favourite wooo!
Peminat Anak Kelabu Peluang <3 Greyson Chance
Saya cepat sensitive :/
Saya suka tengok cerita Keluang Man, Awesome .
Saya suka MATLUTHFI, heew heww

Kak Alwani's Questions

1. nama anda?
Nurul Anis Izzati bt. Ahmad Fauzi
2. siapa orang yang paling anda sayang selain keluarga anda?
Allah Swt, Rasul and Semua Kawannnnn
3. to you, alwani raihan ni macam mana orang nya?
Kak Alwani Raihan ni kan, saya tengok dia ni hyperactive kalau duk comment dgn dia . Pastu pastu dia ni laa cun comel cantik semua adaaa keke. Saya jujur ni kak :)
4. your bad habit?
Suka gigit kuku -.-
5. impian yang tak akan pernah tertunai?
Nak pergi Korea jumpa Kimbum SuperJunior and semua lahhhh .
6. apa yang anda nak dalam hidup?
Kesejahteraan dari Allah swt :)
7. sumber inspirasi anda?
Semestinya parents saya yang tersayang eh eh also my teachers too :)
8. sifat anda?
Suka Berangan sorang-2
9. siapa anda 10 tahun nanti?
Mungkin dah jadi isteri orang . Jadi ustazah yang bertauliah, amboiii
10.kalau anda diberi RM 1 juta, apa anda nak buat?
Bagi parents, suruh dorang pergi haji and derma dekat rumah anak-2 yatim or kebajikan yang lain
11. define yourself in a simple words
I'm A Simple Girl :)

Cik Donat's Questions

1. Kalau besar nanti awak nak jadi apa?
Nak jadi orang yang berguna cehceh, pereka fashion maybe :D
2. Awak rasa awak berbakat tak?
Yee, tp dalam menyanyi jelah, siapa yamg pernah dgr suara saya tahu lah kot .3. Berat awak berapa?
Secret, saya berat :D
4. Awak pernah jatuh dalam longkang?
Pernah, masa kecil . Pastu menangis kuat-2 haha
5. Kalau awak kene sound dengan pakcik jaga, awak buat ape?
Saya watlek, pastu lepas kena sound
6. Awak ada kucing? kalau ada nama dia apa?
Takda kucing punnn
7. Suka makan sayur tak?
Errrrr tak -.- 
8. Pernah tak ada orang cakap kat awak " Jom Couple? " awak terima tak?
Pernah tp saya tak terimaa . Sebab saya sayang A lagi -,-
9. Kalau ade orang mengorat awak, awak buat ape kat dia?
Saya watlek sampai buat muka toya hahah
10. Pernah kene khianat dengan kawan? *best friend*
Buat masa ni tak pernah lagi :)
11. Soalan saya mengancam tak? :P
Fuhhhh ngancam habis :D

My Questions!

1. Awak rasa awak comel tak?
2. Kalau tidur keluar airliur tak (JUJUR)
3. Whats your favourite drinks?
4. time kecil-2 dulu cerita favourite korang apa?
5. Selalu bangun awal ke lambat
6. Suka buli orang tak time korang kecil dulu?
7. Warna kesukaan?
8. Sebelum tidur apa yg korang buat?
9. Baby Nikon or Baby Canon, which more better?
10. Suka saya tak? haha
11. Rasa-2 korang jujur tak jawab semua soalan ni?


Di Tag Oleh Anis!
Cik Donat (awak ditag balik, tak kira nak tag juga) :D
Sesiapa yg jadi followers saya, sila ambil tag ni puh-leasssss sbb saya tak tahu nak tag siapa lagi :)


Habis menaip jam 4.10 pagi . Lama kannn hewhew kbai :)


Older Post | Newer Post
Assalamualaikum..

My heartbeat Nazrul Shahmin ♥
Salam ukhuwwah fillah :) Thank you for visiting my blog. Hope you enjoying!

Navigation

Entry Owner Link


Princess & Prince
Norsyuhada (My Cousin)
Candy Jar!
Zainur Khairiyah
Nur Dariena
Laila Husna
Kak Nany yang Menawan :)
Abg Apiz yang Gagah Perkasa :D
Zariat (Yat Yit Yot)



Credit

Skin By: MissPonti
Picture: Favim & Heart
Welcome to Nurul Anis Izzati Official Blogspot ! Follow Me? | Dashboard